14.1.13

Deloading končan

V petek sem zaključil z deload tednom, v soboto pa ponovno nadaljeval s polno paro.

Deload teden sem uporabil predvsem zato, da bi popravil svojo izvedbo pri potisku nad glavo (OHP), mrtvem dvigu (DL) in potisku s prsi (BP). Izvedba počepa je OK, tako da ni potrebnih večjih popravkov.

Ali sem omenil, da SOVRAŽIM deload?! Vem, da je nujen del treninga in res sem ga potreboval, a ga vseeno ne maram.

Pravtako sem povečal teže pri 5/3/1. Smešno mi je delati 9+ ponovitev v 1+ mini ciklu. Vse teže za zgornji del sem povečal za 7,5 kg, za spodnji del pa 12,5 kg.

Pri OHP sem uspel narediti 8 ponovitev s 60 kg, in sicer na 5+ dnevu, vendar menim, da je to OK. Čeprav sem na 1+ naredil 12 x 63 kg, sem zadovoljen, saj sem precej izboljšal izvedbo vaje. Še vedno je nekaj prostora za popraviti izvedbo, vendar za to potrebujem čas.


DL 5+ je bil predviden včeraj. Uspelo mi je narediti le  9 x 138 kg. Res sem se koncentriral na samo izvedbo in bil precej utrujen še preden sem prišel v gym. Stres ipd. Oče je ponovno v bolnici, pravtako moj tast in mama najboljšega kolega.


Torej, deadlift. Kakor vidim moram še vedno popraviti hitrost v kolkih, in sicer jih moram prej začeti potiskati naprej. Poleg tega še vedno dvigam prst, kar mislim, da ni dober znak. Stopala bi morala biti trdno na tleh.





Ni komentarjev:

Objavite komentar